Elva timmar!


(Ni gillar mina cambilder, jag vet inte riktigt än om jag ska låta min hårfärg vara eller inte, hoho)
Borde lägga mig snarast, typ nu, egentligen för två timmar sedan.
Anyway, det finns en miljon saker jag måste göra imorgon innan skolan.
Tänkte dela med mig av det.

* duscha
* hitta kläder
* se till att inte ha sönder mina naglar, då blir jag emo.
* ÄTA FRUKOST
* ta med väska, nyckel, pärm, plånbok, cykelnyckel.
* Vara hemifrån vid tolv
* Möta Matilda vid halv ett
* Cykla tillsammans till skolan
* Anlända vid skolan
* duscha
* hitta kläder
* se till att inte ha sönder mina naglar, då blir jag emo.
* någon lätt make-up.
* ÄTA FRUKOST
* ta med väska, nyckel, pärm, plånbok, cykelnyckel.
* Vara hemifrån vid tolv
* Möta Matilda vid halv ett
* Cykla tillsammans till skolan
* Anlända vid skolan

Sedan vet jag inte vad som händer i skolan. Säkert bara massa snack sen får vi gå igen.

MEN om jag känner mig rätt kan min morgon lika gärna se ut såhär:

Jag kommer vara ensam hemma och lär förmodligen snooza,
sedan kommer jag vakna när jag egentligen skulle mött matilda, få panik,
kasta på mig kläder, cykla till skolan så att jag luktar svett när jag är framme och
sedan döda alla i mediakorridoren med min odör. ♥

(Bäst jag går och lägger mig nu, puss&godnatt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0