Dagens påhitt 15 Augusti: Staden (med Erica)

Var uppe rätt tidigt idag, blev hämtad av Erica och hennes moder klockan 11 typ.
Shoppade kläder för massa pengar på ginatricot och bikbok.
Käkade på Subway, insåg att vårat schema för terminen var rätt chill.
Gick en runda eller två på kvasten med Erica.
Lullade runt på Lagerhaus innan vi drog oss mot bussarna som skilde våra vägar.
Medan Ericas buss rullade mot Oskarshamn så åkte jag till modehuset och glodde.

Efter det skulle jag gå till bussen och kom precis utanför modehusets dörrar när
jag såg min buss passera vidare mot Norrliden. Kul liv osv.
Väntade i en halvtimme på en ny buss och kom hem utan pjosk.
Sedan har jag bara suttit i sängen med datorn i knät ungefär.
Önskat att man varit miljonär och lite sånt.
Imorgon ska jag vara hela kvällen med Billy i verkstaden.
Nu visar jag kollage på det jag köpte idag samt det jag vill köpa.
Puss och allt det där.


Dessa var alltså kläderna jag köpte. Plus en tröja på rea som inte fanns på internet.
Pösigt och mysigt, jag gillar't. Jag vill bara gosa ner mig föralltid.
Dessa kläder nedan skulle jag vilja införskaffa snarast.
Byxorna kanske, kanske inte. Den beiga scarfen, kanske inte.
Skjortan och den gröna scarfen vill jag ha i alla fall. Ge mig dem, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0