♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.



Eddie Meduza - Silver Wheels ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Detta får mej oxså att gråta Lollo.

Det är Ju ett helvete du går igenom,INGEN JÄVEL fattar va det är som hänt,VAFÖR? INTE Per av alla människor på jorden!!

Din farsa var helgo

Hanfans alltid där när man behövde honom,när det var ngt med bilen sas.



Glömmer aldrig när jag å min dotter skulle åka i från Stockholm förra sommaren,hörde ett smällande ljud i bilen blev livrädd,klev ut på E22 för att kolla,det var den svarta gummilsten på farmrutan som hade lossnat å fladdrade.

Svängde in på närmsta mack ringde din farsa i "panik" !!

Inbillade mej att rutan skulle lossna!

Han sa på sitt lungna å trygga sätt:

-"D e ingen fara köp bara lite silvertejp å fäst runt rutan så kan du köra i luuung å ro hem!

- Tack Per,sa Ja,de e tur att du fins"!

Men NU fins ingen Per mer som man kan ringa i panik om bilen strular Gråter!



Jag har träffat din farsa i olika sammanhang när vi var yngre,han va en fin kille,du ska vara lycklig att du fick ha honom till farsa Lollo!

Tyvärr kunde jag inte komma på begravningen,men han fans DÄR i mina tankar hela den da´n!



Ja har läst din blogg under en tid men aldrig kommit mej för å skriva men nu tänkte jag att jag skulle ta å gör de när jag läste din blogg i dag.

Fin blogg du har,vad kul att du har hästarna å luta dej tillbaka på.

Kan berätta något komiskt att din stallkompis ifrån Uddensom tävlar fälttävlan,bormed sin morsa å bror ovanför mej (har tyvärr glömt namnet).

Jag själv red på Udden för en härrans massa år sen.



Många Kramar Emma.S



Ps du får hjärna maila mej om du känner för det:

[email protected]

D.s



ps 2 Det kanske e dej man får ringa om bilen strular (ler)...!



Ha de bra Lollo,tänker på dej

Vi kanske hörs.

2011-08-18 @ 21:27:07
Postat av: Ia

Mig med. Det är inte rätt.

Kram,

Ia

2011-08-21 @ 18:12:51
Postat av: Ia

Mig med. Det är inte rätt.

Kram,

Ia

2011-08-21 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0