♥ Dag 16 – Min första kyss.

Jag har haft två pojkvänner i hela mitt liv, och dessa när jag gick på låg och mellanstadiet.
Gulligt ellerhur? Den första som var från typ tvåan till fyran var dock inget som jag skulle
räkna som förhållande egentligen. När man är så liten vet man ju knappt vad ett förhållande är.
I alla fall, den andra pojkvännen jag hade, han var väl egentligen den som man ska räkna som
den enda, eftersom man då hade förstått vad det innebar med ett förhållande. Att vara ihop.

Jag kan ärligt säga att jag inte har koll på hur länge vi var tillsammans, tror inte det var mer
än ett halvår, men det var i alla fall början av sommaren 2005, på väg ner till ett scoutläger, Edda.
Han var inte med, men jag pratade med honom i mobilen hela vägen ner, och så blev vi
tillsammans över telefon. Gulligt. Sedan var vi ihop i alla fall över sommaren, och det var också
då som jag fick min första kyss. Jag kommer inte ihåg exakt den där första kyssen, men jag
kommer ihåg att vi pussades och kysstes ganska ofta, så jaa, det var väl det.
(Ja, och för er som inte orkar göra matten så var jag alltså 12 år vid första kyssen.)
Främst kommer jag ihåg att vi en gång satt uppe på höloftet på ridskolan i säkert en timme och
bara mös, pussades och pratade. Det är ett mysigt minne.

Efter honom så kan jag faktiskt erkänna att jag inte kysst fler än tre stycken på sex år.
Två frivilligt, en i en snurra flaskan lek. 
Är det något som jag saknar lite så är det sån närhet. Pussar kramar och mys.
Typ lite sånt här:

Hihi,puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0