♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Detta är en svår punk (nu känns det som jag säger det om alla punkter, haha)
Näe men allvarligt, jag vet inte riktigt om jag har några såna där jätte-drömmar.
Jag har velat bli jättekänd fotograf, men den drömmen har jag gett upp sedan jag
insåg att det inte är så lätt nu eftersom alla kan ta bilder. Och så finns det så många
andra som vill det så mycket mer än jag. Jag tror inte att jag hade orkat i längden.
Men jaaa, sedan har jag ju velat bli bilmekaniker och typ polis när jag var liten.
Jätteduktig dressyrryttare var också en dröm, Grand Prix nivå och jobba hos Jan Brink typ.
Men alla dessa har jag lagt på hyllan. För stora drömmar.
Men! mina drömmar som det alltså fortfarande finns hopp om är till exempel:
* Ta studenten och ha ett underbart 2012, främst sommaren.
* Hitta ett jobb som jag trivs bra med.
* Flytta till antingen en lägenhet eller ett litet torp/hus i kalmartrakten.
* Finna "han" och leva lycklig för all framtid. (Villa, volvo, valp, eller hur var det nu?)

Ja, det är väl de drömmarna i stora drag. Fina ellerhur?
Bjuder på en bild från gårdagen. Fick mig lite färg på kinderna efter Skogstorp. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0