♥ Dag 12 – I min handväska.


Okej, jag ska börja med att säga att väskan på bilden är snäppet större än min, men i övrigt ser
de nästan likadana ut. Min har hängt med i tre år och är ganska misshandlad, men det gör inget.
Vezzano är märket på den ifall någon undrar. Bra väska. 
Ska jag vara ärlig så har jag väldigt lite saker i min väska som stannar där hela tiden.
Sedan har jag fler saker som hamnar där emellanåt, typ skolböcker och sånt.
Men om man nu ska nämna saker som nästan alltid finns i min väska så är det:
- Sanitära saker (typ bindor och tamponger)
- Plånboken
- Nycklar
- Mobilladdare
- Gamla kvitton
- Solbrillorna (sommartid)

Sedan finns det ju saker som följer med ibland, men inte alltid.
(typ som pennor, block, handdukar, kläder, kameran, etc.)
Ja, det är väääldigt intressanta saker jag har i min väska. Eller inte.
Men nu vet ni i alla fall det. Så nu kan ni be intresseklubben att anteckna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0