29 Augusti 2011

Försov mig till skolan, skitbra, eller inte.
Var i skolan, gjorde inget vettigt.
Åt lunch som blev min frukost klockan halv tre typ.

Var runt på stan och hade viktiga möten och träffade viktiga människor, väldigt viktigt.
Bokade körlektioner och sprang en runda runt H&M med Cilla och Erica, det var trevligt.
Sedan efter sista mötet så skulle jag övningsköra hem, men då hade skylten mystiskt
försvunnit. Tror vår bil äter saker.

Så mamma fick köra ändå, och så tvingade dem med
mig till stallet en stund. Tur för dem att det inte var längre än en timme, då hade jag typ
frusit ihjäl, för jag var inte klädd för en stallvistelse om man säger så.
Orkar inte mer, ska sova nu, ni får en bild på Karinas duetts dörrsidor med monterade handtag.
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0