Torsdag med duett tvätt, bilskrot och backande..

Ja, det var APU idag igen, så jag var i verkstaden tidigare än någonsin under praktiken.
Eftersom Staffan hämtat alla Amerikanska delar så plockade vi ner volvo delarna från lagret
och placerade dem på golvet nere i verkstaden.
Sedan tvättade jag Karinas duett och tog lite bilder på den.
Tog även lite bilder på Subban eftersom den också ska ut på annons snart.
Efter allt det där så skulle vi med ett stort släp med skrot till skrotfrag, och jag kände mig
riktigt duktig när jag själv först backade ut farfars bil och sedan backade den ända intill
släpet utan problem! *stolt* Tillochmed farfar erkände att jag backade bättre än han!
Nu kommer en liten bildbomb från dagen. :)

(en ovanlig grillmodell som ursprungligen bara finns på PV -56, den finns inte i nyproduering.)
Alla volvodelar, Billy och Farfar, sedan en bild på ett tomt tväthalls tak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0