Tisdag & Sittbensträning!

Teeeschdaaag!
Kommer inte riktigt ihåg hur dagen började, men jag kom till verkstaden.
Var i verkstaden tidigare än någon annan dag än så länge.
Plockade ner och sorterade volvo delar, inte lätt!
Fick någorlunda ordning på det till slut.
Christoffer kom ner till verkstaden och sa hej.
Han skulle köra Susanne till Udden för att hon ville hälsa på, så jag åkte med dem också.
Bjöd in Christoffer, Johan och Susanne på fika hemma innan vi åkte vidare,
så att jag kunde byta om i lugn och ro.

Kom iväg tidigare än vanligt, och fick en del dötid.
Hade Arne idag igen, och vi övade att känna sittbenen och det.
Vi fick blunda och känna efter och göra lite sådana känselövningar.
Riktigt lärorikt och kul!
Christoffer tog bilder, så får väl se om jag får dem sedan.
Dock lär jag ha en djävulsk träningsvärk resten av veckan.
Kom hem, duschade och satte mig vid datorn.
Nu > Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0