Söndagsaktiviteterna!

Ja, idag vaknade jag halv ett utav att FiiA messade och undrade om jag ville ta en fika,
så jag fick skjuts in till stan av mormor som lägligt kom förbi med bullar och sånt.
Fikade på Nilssons Café med FiiA efter att jag köpt en awesome tröja :3
Sen drog jag med henne till H&M, BikBok, VILA och Glitter innan vi gick till min buss.
MASSOR med raggare som var ute och söndagsåkte, blev sååå sugen!
Längtar till cruisingen den 30:e April, då ska minsann Buicken ut och rulla!
till sist kom bussen och åkte jag hem.
Hemma gjorde jag... ingenting..? mer än att göra ett par jeans till shorts.


Överst: Dagens nya tröja följt av den under som är tröjan som är näst-nyast :)
Den nedre är den tröja jag köpte för presentkortet Sandra gav mig, den gråa är bara
hälften från Sandra, för hade bara 51 kronor kvar på presentkortet ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

2011-04-11 @ 22:45:44
Postat av: Sandra

Riktigt fina grejer du hittade ju :) Är stolt över att ha betalt dom ^_^

2011-04-11 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0