OOOONSDAG!

Swooosch så var den dagen förbi!
Nä, men började med att försova mig än en gång, så kom lagom till lotsen.
Lunch, sen multimedia, efter det var det engelskaprov som jag knappt pluggat på,
men jag grejade det ändå kändes det som! :)
Efter skolan mötte jag upp med FiiA och vi käkade på Donken innan vi lullade runt
på stan och jag köpte tunikan som jag lade upp i senaste inlägget.
FiiA ska fota mig för ett projekt där jag ska vara vind, sedan ska hon även ta kort
på mig när jag ska vara någon slags vår-varelse bland alla vitsippor i skogen!
Anyway, runt på stan till klockan sju, sen åkte vi till scouterna på hennes racer-moped.
Gjorde inget vettigt på scouterna, jag blev våldavklädd och antastad av FiiA och Oscar,
som vanligt alltså. Sedan brottades vi lite och jag retades med dem genom att visa lite
för mycket hud när jag skulle visa FiiA tunikan :)
Bjuder på lite egobilder från dagen.
Imorgon ska jag klippa mig, så detta är de sista bilderna på mitt hår innan det klipps!
Pussåkram!

(Ingen bildbomb utan en mongobild! ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0