Onsdag med möten och amerikanska delar..

Ja, dagen började med att Karina kom och hämtade mig hos mamma.
Körde ner till verkstaden för att nästan direkt vända och köra till
Thai Silk för lite lunchbuffé med Karina och Billy. Trevligt!
Kom tillbaka till verkstaden i en knapp timme, sedan var det iväg på möte
hos Svante och bara prata om lite saker, rensa upp och klargöra.
Tog en snabb tårt-fika på Vita Lammet inna Karina och jag åkte
tillbaka till verkstaden, där jag tog bilder på alla PV/Amazon/Duett delar.
Staffan kom och hämtade alla Amerikanska delar med sin svärson.
äntligen blev vi kvitt det, skönt.

Sen tog vi en fika, mamma och Alice kom ner.
Efter någon timme körde Karina hem mot sitt och mamma släppte av mig
vid scouterna. Där hände inte så mycket, skönt.
Sov på soffan i en dryg halvtimme, och sen var Herman snäll och köpte
pommes till mig på Max på hemvägen, för jag var hungrig.
Nu sitter jag här och måste sova på direkten, ska upp tidigt imorgon.
Eller ja, tidigt idag...

Pussåkram!


(Bilder på endast pappas privata Volvo delar (det mesta är PV/Amazon/Duett..))

Kommentarer
Postat av: Ralfzilla the boss

Tänkte "Pussåkram sexbanan" av någon anledning... o.O Sånt snusk får du inte skriva lollo, fy!

2011-04-14 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0