Massa vuxenpoäng till Lollo idag!

Igår natt så skulle jag vara duktig och lägga mig tidigt.
Stängde av datorn, tog sömntablett (för att förhoppningsvis somna snabbare)
och lade mig i sängen klockan halv tolv.
Sedan låg jag i sängen och vred och vände på mig ända till klockan tre.
Då startade jag datorn igen i hopp om att kunna trötta ut mig.
Klockan fyra stängde jag av datorn.
Somnade (wohoo!) nästan på direkten.
Vaknade klockan 08:00, gick ur sängen 08:10.
Skolan började 08:30.
Var i skolan i tid, satt på genomgång för APU.
Fick igenom mitt förslag att praktisera i pappas verkstad, för då kan jag
både göra "mina" saker där, och göra mitt huvudämnet > fotografera.
Sedan vissa dagar ska jag till skolan och plugga, najs.

Efter att jag fått igenom det så satt jag och chillade på Ugglan en stund.
Sedan hämtade mamma mig och vi åkte till vårdcentralen.
Skulle ta blodprover, vilket jag inte gjort sedan lågstadiet.
Jag var lite nervös, men det gick bra! (+1 vuxenpoäng)
Hade värsta awesome sjuksystern som spelade med mig när jag ställde dumma frågor.

Jag: Men om jag tar bort bomullstussen från armvecket, kommer det inte en stråle blod då?
Systern: Jo, precis, det är därför du håller där, så slipper jag få blod på mina vita kläder!

När vi var klara var jag alldeles yr i huvudet, så vi åkte hem och åt havregrynsgröt.
Fick backa ut mammas bil från carporten alldeles själv utan problem! (+1 vuxenpoäng/egoboost)
Efter det åkte vi in till stan för att jag skulle fixa en sak på banken.
Woop, woop, underbart väder för att vara i stan!
Sol, lagom blåst, värme, och måsar i himlen!
Fixade det på banken alldeles själv (+1 vuxenpoäng)

Efter det så körde mamma mig till verkstaden där jag tog kort och tvättade min moped!
Tog många fina bilder på mopeden, de kommer upp senare!
Tanken är att jag ska sälja den så jag har lite pengar till i sommar.

Farfar ringde sin kompis Ralf som är chef för Kalmar Trafikskola och jag pratade med honom,
så på torsdag ska jag övningsköra där för att se hur mycket jag behöver träna innan kommande
intensivkurs i början av sommaren. (+1 vuxenpoäng)

Började montera mina högtalare i bilen, men de måste moddas, så jag fick ringa till ett ställe som
hade sådana saker (+1 vuxenpoäng) och sen åkte jag dit med Billy och Erica och köpte sakerna.

Lämnade av dem i verkstaden, sedan körde snälla Billy oss till donken där Erica och jag åt middag.
Sen lullade vi runt på Lindex och sen gick vi till stan och lullade runt i stadsparken och tog kort
på ankorna som poserade så snällt. 

Kom hem vid tio typ.
Pussåkram (bildbomb kommer i nytt inlägg)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Wow vad snygg blogg :D

2011-04-05 @ 07:34:07
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0