Måndag - Riskettan!

Kalmar Trafikskola
Här spenderade jag tiden mellan klockan 09:00 - 12:30, var helt okej faktiskt.
Hade en del raster, sen var det givande och mycket bra fakta, det blev aldrig tråkigt.
När klockan var 13:00 var det minnesstund för Jonas i södra kapellet.
Jättefint var det, även om jag knappt kände någon.
Efter minnesstunden så körde mamma mig och Erica först till Max så vi kunde köpa mat,
sen så körde hon oss till verkstaden efter det.
Där satt vi i drygt en timme och försökte trycka i oss maten, vilket gick!
Gick och pillade med allt möjligt i verkstaden, gjorde väl lite nytta.
När vi var färdiga för dagen så körde Billy hem oss till mig.
Sen satt vi och kollade på Pingvinerna från Madagaskar och hade allmänt trevligt.
Mysdag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0