Måndag med försovning och fika med Emma!

I vanlig ordning så lyckades jag givetvis försova mig.
Hade lektion vid tio, men kom inte till skolan förrän sista lektionen.
Dåligt av mig, jag vet.
Efter skolan träffade jag en väldigt saknad människa.
Nämligen Emma!
Har inte träffat henne sedan 2007, då var vi på Jiingijamborii, ett scoutläger
där våra kårer delade tältområde. Vi blev riktigt bra kompisar!
Vi pratade om allt och inget under en fika på Kullzénska, efter det så
gick vi runt på stan och gjorde den osäker.
Klockan sju gick hennes tåg till Emmaboda, och jag åkte bussen hem.
Jag hade riktigt trevligt, och jag SKA verkligen besöka henne när hon
kommer ner till Bollerup igen (hon går på naturbruksskola där.)
När jag kom hem sedan så gjorde jag ... ingenting..?
Ni får lite cambilder bara för att jag kan!
Pussåkram!

(det var 17 plusgrader i solen idag, underbart! Jeansjackan fick sin årspremiär.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0