Lördag och högtalarmontering!

Vaknade hemma hos FiiA idag, och han lagom äta frukost och så innan
Billy hämtade mig vid halv elva och så åkte vi till verkstaden.
På plats så åt vi försenad frukost innan vi gick ut i verkstaden och började
med mina högtalare i bilen.
Billy gjorde det mesta för att vara ärlig, men bra blev det!
Han visste ju vad han gjorde, det gjorde ju inte jag.
Christoffer var nere en sväng och Henke var också nere en stund.
Har vi tur så köper Henke en av duetterna, då har vi ett problem mindre, yay!
Billy fixade framdörrarnas högtalare, och så fort vi får in en riktig stereo så
kommer ljudet att vara kanonbra, det är jag övertygad om!
Ni får en liten bildbomb på dörrarna.
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0