Fullt ös medvetslös fredag!

Okej, dagen var ganska chill ändå.
Sov till halv två.. typ.
eller kanske var det klockan halv ett..?
Anyway så åt jag frukost efter det och sen körde mamma mig till verkstaden.
Där var det bättre än på ett tag. Fick en hel del bestämt/gjort.
Sen vid fem så körde Billy mig till IKEA, där jag köpte ett dra-på-lakan till min säng.

ÄNTLIGEN kunde jag bädda om sängen, som jag längtat!
Har inte haft några lakan i samma bredd som min säng, antingen för breda eller för korta.
Men nu är sängen bäddad och klar!
Köpte även 3 par underkläder på Cubus för det var sådär "ta 3 betala för 2".
Sen kom jag hem och tänkte "nice, nu sitter jag bara hemma och såsar resten av kvällen."

ICKE! Victor jagade mig som fan, hade tydligen gjort det hela dagen.
Han ville ha med mig till Palace för att se Hoffmaestro, men jag fick typ panik och visste inte
riktigt vad jag skulle svara. Så det slutade med att han gick på det medan jag panikduschade
och gjorde mig i ordning och sedan åkte och hämtade Hattis och FiiA som sedan följde med mig
till zappa där vi käkade och sedan gick vi till KM där vi mötte upp med Victor sedan.

Drack lite alkoholhaltigt och när sedan KM stängde vid ett så lullade vi runt i nästan en timme innan
Victors snälla pappa hämtade oss allihopa och sedan släppte av mig hemma hos mig,
precis utanför dörren! Riktigt nice.

Tog mig ett stort glas mjölk i hopp om att kunna få ur mig lite alkohol.
Nu är klockan pissmycket, men jag ska ändå vara envis och kolla på Ponnyakuten.
Pussåkram på alla mysiga bloggläsare! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0