Fredag, en jävla massa volvodelar och lite rollspel på det..

Ja, som rubriken säger verkade det som att delarna aldrig tog slut!
Fick lite panik ett tag, och tillslut var jag sååå trött på allting!
Melvin var nere en vända, likaså Henke. Trevligt med lite folk som
kommer ned och hälsar på, då händer det ju i alla fall nåt :)
Efter några timmar i verkstaden så skjutsade Billy mig till station.
Där mötte jag upp med FiiA och vi åkte hem till henne för att spendera
resten av kvällen och natten med rollspel och trevligt umgänge.
Det var ganska segt först, men sen var det riktigt roligt!
Kom i säng vid fyra, halv fem tiden.

Ni får en bild från i torsdags när jag gjorde omelett, gott! ♥

EDIT: En halvtaskig mobilbild från rollspelsbordet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0