2 April

Började med att gå och lägga mig klockan 06:00 på morgonen,
sen sov jag till klockan 16:00 på eftermiddagen.
Upp, duscha, klä på sig, gå med resten av familjen till låtsaskusinerna.
Frida fyllde 19, och det skulle såklart firas!
Mycket trevliga timmar där borta med allihopa.

Ola ville vidga mina vyer och gav mig både Tequila Rose och Päron konjak.
När jag konstaterat att det sistnämnda inte var min stil så fick jag lite öl istället.
Men denna smakade givetvis ingenting eftersom konjaken dövat smaklökarna.
Kom hem vid halv tolv, sen hamnade jag vid datorn och tog massa oseriösa bilder.
Sen sminkade jag mig - och tog ännu fler oseriösa bilder.
Ni får de sminkade i ett annat inlägg.
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0