Svar på frågorna!

Hejsanhoppsan!

Blev ingen update igår, men jag svarar på frågorna idag.
Dock är ni dåliga på att ställa frågor, men eftersom de som frågade ställde så awesome frågor så måste jag ju svara :D

Anonym frågar:

gillar du Avril Lavigne?
Jag har gillat henne en gång i tiden, men nu lyssnar jag aldrig på henne.

SUPERDUPERMEGAMONSTERAWESOMENESSIGHETIGA LÖLLEH frågar:

Vilka färger har en regnbåge?
Oh, det kan jag inte riktigt, men typ gul och röd och grön och blååå :D

Vad gör du just nu?
Svarar på mina fina frågor och lyssnar på musik på Spotify!

Vad tänker du på nu?!
Tja.. vad tänker jag INTE på liksom? :D

NU DÅ?!?!
JAG VET INTE D:
PONNY!!!!!?

Gillar du EXTRA mycket paj?
Det beror på vilken paj :3 Paj är gott!

Vad är dina åsikter om LEDERHOSEN?
Åh, det är såååååå über sexeh!

Vad skulle du göra om Super Mario kom fram till dig och sa "IT'S-A ME, MARIO!"?
"Näääääääääääääääääääääääääää!?" *petapetapeta*

Varför pratar aldrig Link i spelen?!?!?!? D:
Jag tror han har något handikapp som gör honom stum. Men sedan kom jag på att han är en kille, och de kan ju oftast inte göra två saker samtidigt, så det tror jag på!

Varför har superdupermegamonsterawesomenessighetiga Lölleh en crush i Link?
För att hon gillar killar med handikapp som är tekniskt omöjliga att träffa IRL, hon vill ha sånt hon inte kan få ^^.

Har du sett att i fordonsavdelningen på Kagg så har de målat en stor Sonic The Hedgehog på väggen?!?!? 8D
JAAAAAAAAAAAAAAAAA :D MER SÅNT ÅT FOLKET!

Lekte du med Barbie när du var liten?
Såklart! :D

Tyckte du då att Ken var het?
Nä, han var i plast. Och ful var han också.

[insert retard sounds here] Vad betyder det där?
ehehehehehehehehehh, som om någon körde på Yoda och sedan kastade en katt på honom!

Vad är din åsikt om Teletubbies?
*hörde teletub.. och tog sedan till flykt!*

Tycker du att Dipsy är sexig?
NEJ

Tinky Winky då?
NEJ

Varför gömmer sig Tinky Winky under Löllehs säng? >:
För att han är bög och våldtar dig när du sover D:

Och jag bara undrar, sjukt viktigt att få svar på det här, gillar du Avril Lavigne?!?!?
Njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeee..

Är du bög? 8D
Alla gånger!

Kan jag bli din faghag i så fall? 8D
Nä, det är liksom Robins grej ^^

Saknar du Michael Jackson?
Inte det minsta! :D

Erkänn... du tycker nog att han var lite het ändå? ;>
Ah... fast ne!

Nehe, skit i det då... Men Fredrik Reinfeldt då? Han är väl lite snygg, hmmmmmm? ;D
Oh nooooooooooooes inte mumintrollet! *gömmer sig igen*

MEN KUNGEN DÅ?
HAN ÄR ÜBER SEXEH! <3<3<3<3<3

wieitweoptjerpogqbeohotpergibeoigbotwetoqroqbry!!!!!!!!!!111111oneone111oneoneelevenoneone111!!!!111 Vad betyder det där?
Att LÖLLEH precis sockerkickade på Dr.Pepper och ryckade loss på tangentbordet och skulle sedan avsluta med massa ettor och saker, men blev lite överexalterad och ja.. ^^

My mom says I'm special, so special I have to go to special class! 8D Håller du med?
JA FÖRFAN! :D

Kan du skriva en spontan låttext som handlar om mig?!
Look at LÖLLEH, LÖLLEH is amazing!
Give her a Link, that tastes just like raisins!

Vilket är världens bästa ord?!
Awesomenessighetigt! :D eller Lederhosen.. jag vet inte D:

Vad tycker du om NÖTKILLEN? 8D
ATT DU SKA GIFTA DIG MED HONOM! OCH SÅ SKA ALLA PÅ BRÖLLOPPET KASTA NÖTTER ISTÄLLET FÖR RIS! :'D 

Nu har jag tyvärr slut på episka frågor >: See ya next time! 8D
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwww :< Heeeeidoooo! :D


Kommentarer
Postat av: WIIIIIIIIE LÖLLEEEEEH

AWESOMENESSIGHETIGA SVAR PÅ AWESOMENESSIGHETIGA FRÅGOR 8D

2010-10-02 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0