Stan med Erica!

Hejsan allihopa!
Idag var det skola som vanligt, helt okej dag faktiskt!
Speciellt på eftermiddan när vi hade multimedia och våran älskade Kent var sjuk, så vi fick vara utan lärare.
Han är en awesome lärare, men det var najs med en rast framför datorerna (y)
Så jag gjorde helt awesome bakgrundsbilder till min, Ericas och Cillas datorer 8D
Amazing Horse, Narwhals och Badgers!

Efter skolan blev det en sväng på stan med Erica, trevligt var det!
Köpte en tröja på New Yorker, en skjorta på Gina Tricot och sedan lite accesoarer på BikBok.
Skjortan på bilden är inte den som jag köpte, men den är lik.
Efter svängen på stan ställde jag mig och bakade muffins till insparken imorgon.
Nu taggar vi folket!

gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0