Stan med brudarna!

Igår var jag på stan med Cilla och Erica!
Eller ja, Cilla åkte till Aladdin efter att vi hade ätit på Cayenne, så det blev mest stan med Erica.
Och givetvis som vanligt kan jag inte hålla i pengarna.
Köpte dock ett par välbehövda jeans, och ett linne som bara var såååå gulligt!
Efter det så kom snälla Herman och hämtade oss vid tio över sju på kvällen och vi åkte vidare till Scouterna där Erica sedan blev hämtad av sin mamma. Sen satt vi i seniorrummet hela kvällen och körde "jag har aldrig" och "heta stolen". Mycket trevligt, mycket trevligt.
Kom hem sådär strax innan klockan tolv (y)
Tack alla för en trevlig dag!

Mina inköp (båda från ginatricot):
   Mella tank earth print             Silvia Jeans Mid Blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0