Söndag

Nu blir det en eftersänd update igen, typiskt att jag skulle glömma att skriva om söndagen bara för att jag skrev om lördagen..

I alla fall så var det ju som sagt söndag igår. Pappa och jag tog sovmorgon ännu en gång, och efter det så åkte vi på husvagnsmässan på Husvagn & Fritid. Alltid lika kul att åka dit och kolla på nyheter.
Synd dock att de husvagnar man vill ha är typ tio meter långa och kostar lite mer än en halv miljon ><

Den som jag verkligen älskade hade först en stor soffgruppp i fronten, ett fristående kök med gasolspis, kylskåp, ugn och stora bänkytor och en matsalsplats. Mitt emot var det stora garderober och plats för TV. Längre in i husvagnen fanns det en stor dubbelsäng som stod på tvären som i ett riktigt sovrum. Gick man förbi sängen så kom man till toaletten som då alltså var allra längst bak i husvagnen. Det var som ett eget rum där bak med en stor dusch för typ två pers, toalett, handfat och hyllor och stora speglar. Love! Dock kostade den 700.000+ men pappade hade fått dra den efter Subban lagligt! Sånt gillas alltid!

Nåväl, efter husvagnsmässan så åkte vi ner till verkstaden där vi slipade duett dörrar så det stod härliga till!
Och så utlöstes brandlarmet en gång också, men det var inget allvarligt.
Sedan slängde pappa på rostskydd och den röda färgen, sedan hann klockan bli fem då vi åkte och hämtade alice i stallet, åkte hem och packade och sedan åkte till mamma.

Nu bjuder jag på lite bilder från verkstaden.
(Tagna med min sjukt bra mobilkamera! (känn hur ironin flödar))

verkstaden
Tja.. man har ju inte roligare än vad man gör sig..?
verkstadenverkstadenverkstaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0