Resultat: Älghornsjakten

Hejsan alla glada!

Igår blev det ingen update eftersom jag hade så mycket annat för mig, typ som att sova ikapp de timmar jag missat efter Älghornsjakten.
Vi hade sjukt roligt! Vid 21.15 gick våran start på den ungefär
en mil långa rundan runt i Rocknebys skogar.
Vi gjorde allt från att klättra i älgtorn, dansa tyska folkdanser på stora stenar som sedan blev dvärgar, vifta med glowsticks åt mopedister, sjunga högt om meningslösa saker, äta korv,
dampa lite till och framförallt göra stationer!
Klockan halv tre var jag hemma sedan. Trött, men glad.
Vi kom även på andra plats utav tre (det var fyra lag men det blev en delad första plats mellan dem)
Nu får ni några väldigt fagra bilder på mig och mina vänner!

© Linn Johansson
© Linn Johansson
© Linn Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0