Pappa dödar Citroën..

Nu blev det sådär mycket update igen..
Men idag var man ganska lagom trött på morgonen, så blev tio minuter försenad till skolan. Men när man kom dit så märkte man att Håkan bara var glad att det kom en till. Vi var 9 utav 16 elever i ljudgruppen idag.
Efter att ha avverkat ljudlektionen så var det lunch, och efter det fick jag veta att min fotolektion var inställd, så jag var hemma vid halv ett, sånt gillas!

På kvällen sedan var vi hos Gunnar och Birgitta och firade Gunnars födelsedag.
Runt halv nio tiden åkte vi hem.

Nu sitter jag här och har tråkigt.. och är trött.
MEN! jag tänkte dela med mig av detta helt underbara youtube klipp som jag klippte ihop igår - från när pappa dödar sin citroën som han fick av Södermöre när han fyllde 40 i april (han absolut HATAR citroën bilar)
Se och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0