Mittbena!

Hejsan!
Idag har jag haft mittbena - för första gången på flera år!
Skoldagen har varit trevlig. Härligt folk!
Särskilt Lilly som chattade med folk på Omegle.
Stranger: What are you wearing?
You (Lilly): LEDERHOSEN!

Hahahahahha, sedan länkade hon en bild från google på en gammal gubbe och sa att det var hon :D
Erica och jag låg dubbelvikta av skratt.

Ett tag senare var det en annan som skrev till henne.
Stranger: How do you look?
You (Lilly): I am pale with red hair. *Lilly länkar bild på Ronald MacDonald*

Hahahahahahhahahahhahahhaa *roflmao*
Man kan aldrig ha tråkigt i våran klass! :"D <33

Men ja, nu ska jag till scouterna, så jag slänger in en bild på min frisyr som hastigast.
Kram på er! <3

frisyr

Kommentarer
Postat av: Ronald McDonald

Jag är Ronald McDonald's förlorade son, kan ni inte se det?! ;D

I AM UBER SEXEH!!!! 8D



Awesomenessighetig håruppsättning btw, du passar i det. 8)

2010-09-01 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0