mediekommunikation och basmusik

Hejsan alla glada, dampiga, müsiga personer!
Blev ingen update igår, hade för mycket att göra.
(Typ som att kramas med esteter, åka på pakethållaren på min cykel och skrika åt och med Erica som cyklade, och sedan åka till Udden och rida Niclas som bara fes hela tiden)

Aaaaanyway
just nu sitter jag och har multimedia lektion där vi får göra mongobarn i photoshop, sånt är kul!
Men eftersom jag inte riktigt orkar visa hur mongobarnen ser ut så får ni nöja er med de fina printerna jag gjorde på mediekommunikations lektionen när jag fick damp på några frågor vi skulle svara på :)






HAHAHAHHAHAHAHHA, eh.... ja..

Vi (Jag och Erica) sitter och lyssnar på musik också.
eller snarare bastest låtar, sånt är mysigt!
Jag dreglar lite för mycket och vill ha en bil och ett fett ljudsystem SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket *slår ut armarna så långt jag kan och det räcker ändå inte*
Bjuder på några fina bas låtar!
(Detta är egentligen inte min musikstil, men de är awesome!)
 


Chuckie vs Lmfao - Let the Bass Kick In Miami Bitch (DJ Inphinity Mashup Remix)

Bass test - Bass Creations

Och bäst av alla:

Chemical Brothers - Under the Influence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0