Lördag

Eftersom jag inte uppdaterade igår så gör jag det idag.
Igår var det då Lördag, och jag vaknade runt tio tiden.
Efter att pappa och jag ätit frukost och allt sådant så åkte vi in på stan en sväng och kollade runt lite.
Efter det åkte vi till verkstan och pillade lite med allt möjligt.
Sedan åkte vi och lämnade Haralds gräsklippare till honom i Hossmo.
På väg från Hossmo körde vi förbi Preem och köpte frimärken och så postade jag mina körkortspapper, så nu väntar jag på klartecken att få börja övningsköra.
Efter det styrde vi bilen mot Aspö, och jag fick köra grusvägen ner med släpet efter. Gick bra!
På Aspö mötte vi farmor och farfar, och de plus pappa satte igång med massa snickrande och sådant.
Jag kände mig ganska omotiverad till att göra sådant, så jag tog kameran och Tudor
och så gick vi en sväng på cirka en timme runt ön.
När vi hade varit på Aspö länge och väl så åkte vi förbi verkstaden igen och bytte bil.
Ringde och beställde Pizza som vi sedan åkte och hämtade.
Efter det åkte vi hem, käkade, kollade på TV och sedan vid halv tolv tiden gick vi och la oss.
Det var min dag i runda slängar.
Nu bjuder jag på lite bilder från Tudors och min promenad.

tudor
   tudor          tudor          svamp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0