Lollo failar!

Alltså hahahahhahahahhahahahhahahahahhahahaha!
Jag satt här framför datorn och spelade gitarr i min ensamhet,
och sjöng sådär fint som bara jag kan göra.
Hade webcam rutan öppen av någon anledning,
men jag hade den liksom bakom allt annat som jag höll på med.
I alla fall så satt jag här och spelade gitarr och sjöng i säkert en kvart,
sedan kryssade jag ned lite olika saker,
och nästa gång jag gick in i mina dokument så såg jag att en ny film dykt upp bland mina filmer.
"Jahaaa?" tänkte jag och klickade på den.
HAHAHAHAHAHAHA TROR NI INTE ATT WEBCAMJÄVELN HADE BESTÄMT SIG FÖR ATT FILMA IN ALLT NÄR JAG SATT OCH SPELADE GITARR OCH SJÖNG SAMT TYP FEM MINUTER NÄR JAG BARA SATT OCH GJORDE GRIMASER OCH VAR INNE PÅ FACEBOOK!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!
jag dog. allvarligt. episkt failande.
filmen togs bort väldigt omgående.
men jag kunde inte låta bli att printa en sekvens ur filmen.

gitarrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0