Lite shopping..

Hejsan!

Fortfarande galet dålig update, men jag åker till mamma imorgon kväll och efter det så blir det bättre update!
Igår var det skola, och vi fick sluta tidigare, så vid två tiden hade jag slutat, när jag egentligen slutar vid fyra halv fem tiden. Så då bestämde jag mig för att vara duktig så jag cyklade först till Specsavers och gjorde mitt syntest för körkortstillståndet. Inga problem, kunde läsa allt i alla skärpor på nedersta raden utan svårigheter *stolt* Sedan var det att man skulle säga till när det blinkade, och det var inte heller några problem.
När jag sedan var färdig hos optikern så cyklade jag in till banken och fixade med min lön från jobbet och lite tog ett kontoutdrag för ett halvår så jag fick lite koll på vart alla mina pengar tar vägen.

Sen mötte jag Alice på stan. Hon hade fått 1400 kr av farmor som vi skulle dela på, alltså 700 kr var. tack farmor! <3 Så jag köpte en kofta på ginatricot, Nivea Clear-Up strips och en BH på H&M.
Efter vår lilla shoppingrunda så stannade vi och åt på Cayenne, så himla gott!
Efter det skjutsade jag Alice hem på min cykel, höhö, det var inte lite varmt!
När pappa sedan kom hem från jobbet hade han med sig Pizza som vi åt och efter det kollade vi på Pirates of the Caribbean - The curse of the Black Pearl. Awesome var den!

Ni får bilder på mina inköp här nedan:
H&M Bh  nivea clear up strips gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0