kärt återseende

Hejsan allihopa!
Glömde att nämna att jag träffade Tobias igår!
Har inte sett honom på tre månader, så när han äntligen kom hem från sitt jobb så passade jag på att möta upp honom inne i stan på förmiddagen. Vi gick runt hela kalmar kändes det som, och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter två timmar så skulle han hem, så vi gick till närmsta busshållplats och sen åkte han hem.
Tack för en trevlig förmiddag Tobias! :)

Resten av dagen spenderades med att dunka musik på surroundsystemet, plantera om pelargoner, dryga sig vid tv:n och äta glass. När pappa sedan kom hem på eftermiddagen så åkte jag med honom till jobbet och tonade rutor, så nu är jag rut-tonarN (h)

Ni får en bild på Tobias och hans fina häst Prince bara för att :)
Kram!
tobias & prince

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0