Galet dålig update!

Hej allihopa och förlåt för den galet dåliga uppdateringen.
Åkte till pappa i söndags och eftersom vi inte har trådlöst internet där så blir det sämre update, för man orkar liksom inte hålla på med sladdarna och så hela tiden.

I alla fall så ska jag kortfattat berätta om min vecka så långt.

I måndags hände ingenting.. Vi satt mest i skolan och flummade. Sånt är awesome.
Sen satt jag och spelade gitarr typ hela kvällen, sånt är najs.

I tisdags hade jag skolan, efter det var det ridning och jag fick rida PONNY!
Eller ja, närmare bestämt Niclas, och först var vi ganska oense, men mot slutet så släppte det kanonbra!
Han brukar ha ganska svårt för galoppfattningarna, då kastar han sig iväg i slängtrav, men jag fick ett par fina galoppfattningar på honom utan att han sprang iväg en enda gång! Dock orkar han inte hålla galoppen, så det blev mest 5 språng och sedan avbrott, men superduktig var han gammelgubben!
Sen när jag kom hem blev det gitarrspelande och sängen.

I onsdags så var det skola som vanligt, gjorde en awesome bild i photoshop och efter skolan så satt jag hemma och ugglade i någon timme, sedan var det scouter och det är alltid lika trevligt! Jag undrar vad jag skulle göra utan onsdagskvällarna med allt trevligt folk.

Idag är det torsdag och vi har haft fotolektion, sprungit i korridoren, bankat på trummor och skrikit "Kagg!" med favorit Kaggbandet, och sedan haft skolfoto som jag hoppas blev bra.
Efter lunch ska vi till Svinö och orientera, och med tanke på den elaka muskelvärk som jag redan har kommer jag inte att kunna ta mig hem efteråt. Jag kommer att .

Hehe, pussåkram! Jag langar bilden från multimedialektionen.
Hästen på bilden är det sjukt snygga Niveau 1136 (Emmerton - Voltaire)

photoshop häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0