The man in the sky..

Dagen har spenderats inomhus.
Sov till tolv, kanske halv ett, minns inte riktigt.
Satt vid datorn, blev hungrig, gjorde pannkakor med hjälp av mamma.
Datorn igen någon timme tills det blev mat. Sik som danne hade fått i näten. God var den.
Ännu mer dator tills klockan blev åtta och "Så mycket bättre"  började.
Jag gillar det programmet. Det är en sådan härlig stämning i det.
Idag tolkade de Tomas Dilevas låtar, och jag har aldrig riktigt förstått mig på Dileva,
men han säger mycket filosofiska och smarta saker faktiskt.

Efter "så mycket bättre" så gick filmen "två systrar och en mamma", sjukt härlig film!
Dock kunde jag få lite damp på mamman ibland, hon var ju så klängig!
Nu är klockan mycket. Borsta tänderna och sova, jatack!
(Och glöm inte att ställa bak klockan en timme imorgon (tror jag?))
Bjuder på en bild jag lekte fram idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0