Söndag 10 Oktober

Idag började dagen med att pappa och Karina förlovade sig, 2010-10-10 klockan 10:10, gulligt!
Efter det så fortsatte snickrandet på Foderkammaren, den blev 95% klar! I stort sett bara dörren som fattas.
Sedan gick jag runt och fotade alla djuren och lite sådant, bildbomb kommer nedan.
Vid tretiden åkte vi från Karina och mot Gnosjö för att kolla på en televerksduett som pappa fått nys om. Den var dock inte i så bra skick som han hade hoppats på, och ägaren begärde mer än den var värd, så pappa prutade lite. Det skulle komma en annan och titta på den också, så vi får väl se. När vi körde från Gnosjö var vi lagom hungriga, så när vi kom till Värnamo blev det en sväng runt donken. Vi fick vänta på våran mat, så vi parkerade, och då fick pappa typ damp (?) haha, han började veva ner sin ruta och så sa han "ge mig sladdbitarna från igår, de som ligger på golvet!" jag skrattade lite förvirrat och gav honom bitarna. Tror ni inte att han börjar kasta dem på bilen bredvid oss som det satt folk i! hahahaha! där satt han och gjorde cp läten och grimaser och kastade sladdbitar! jag typ dog av skratt! sedan ville han att jag skulle veva ner rutan också så att han inte verkade helt störd, och så när vi väl körde iväg så skulle han slänga sladdbitar genom rutan och skrika och grimasera när han körde! hahahahahaha! Jag skrattade så att jag grät! Efter några mil när jag hade lugnat ner mig och fått i mig maten så sa pappa "man skulle åka förbi donken, köpa en mjukglass och sedan köra ut på vägen och kasta den i framrutan på bilen i mötande fil! sedan får man vara snabb med att gömma sig på en avstickande väg för de kommer ju med största sannolikhet köra efter en! Och när de tappat bort en så ska man köra efter dem och fråga om de fått en glass kastad på rutan!" hahahahahahahaha! Åh, jag älskar pappas busunge-humor!
Resten av resan hem spenderades med att sjunga fint och citera många roliga youtube klipp!
Nu följer bildbomb från dagen hos Karina!
(Och ni måste erkänna att Ewert har blivit jättestor! Och om möjligt ännu sötare!)

10 oktober10 oktoberHelga 10 oktoberRagnar 10 oktober10 oktoberMissan 10 oktoberMissan 10 oktober10 oktober10 oktoberElwira, Ewert och Kryddan 10 oktober10 oktober10 oktober10 oktober10 oktoberRagnar 10 oktober10 oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0