Scouter och annat fint!

Igår, Onsdag, så var det en helt okej skoldag med de vanliga lektionerna.
Efter att ha slutat skolan så var jag kvar och gjorde lite photoshop uppgifter som ni kan få bilder på någon annan dag. Så vid 17.20 ungefär gick Erica och jag från skolan och till donken. Fyra gånger på åtta dagar har jag käkat donken nu.. men jag behöver det! ;) Så där satt vi i nästan två timmar och flummade. Blev många fina filmer.
Sedan gick vi från donken och mot pappas hus. På den sträckan blev det också ett gäng fina filmer (y)
Efter att ha hämtat ett gäng notpapper till helgen så gick vi sedan på den möööörka cykelvägen hela vägen till scoutgården. Där hade vi eldning som vi är bäst på, och jag lyckades vara rolig utan att vara det medvetet!
"Stolhetta - när man slänger en stol i en eld.", "det luktar karl, men jag ser ingen!",
"torrt gräs - höhöhö" och sedan till sist lyckades jag omtolka Hattis kommentar "man ska inte bita Heiding, han tänder på det!" (Hahahaha, tänder!)

Efter en trevlig scoutkväll så kom man hem vid 23-tiden och då var det bara kvällsmat, dusch och säng som gällde.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0