Oskarshamn!

Ingen update igår, gick i skolan och sedan åkte jag med Erica till hennes pojkvän Liam som bor i Oskarshamn.
Vi hade filmkväll och satt mest och bara mös. Trevligt!
Vi kollade på Starship Troopers och sedan en livespelning med Metallica från förra året när de var i Frankrike. Sjukt grym spelning! Starship Troopers garvade jag och Erica bort hela slutet på, shit, så mycket har jag inte garvat på lääänge! Sedan hade Erica och jag en sjukt rolig fotoshoot (eheheheheheh)
Vi gick och la oss runt tvåtiden och gick upp klockan tio idag. Lagom.
Frukost och lite TV, sedan gick vi ut i skogen och tog bilder.
Vid klockan halv sju satte jag mig på bussen från Oskarshamn,
och nu har jag varit hemma några timmar.
Bjuder på lite bilder från senaste dygnet.
Puss!

© Louise Jonasson
© Louise Jonasson
© Louise Jonasson
© Louise Jonasson
© Louise Jonasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0