Onsdag!

Tja!

Jag skrev aldrig om Onsdagen, så here goes.

Skolan som vanligt, bortsett från sista lektionen som jag istället var på Jenny och hjälpte till med FiiAs fotoprojekt.
Ni får kanske se en bild senare om ni har riktig tur ;)
Efter skolan och allt det där så gick jag med Cilla och Erica till stan och åt på Cayenne, och där satt vi till det stängde. Då fick jag cykla hem i ösregnet för att hinna koka pasta innan pappa kom hem.
Jag var allt annat än torr om man säger så.
Erica och Cilla kom en stund senare, men de åkte buss, för de hade inga cyklar.
Efter min mycket avancerade matlagning *host,host* så begav vi oss till scoutgården!
Där satt vi i seniorrummet och mös hela kvällen. Erica var dock inte kvar så länge, och efter hon hade åkt så gjorde Cilla och jag te som vi avnjöt samtidigt som vi tände alla ljus vi kunde hitta i seniorrummet.
Kuddar på golvet och mysig musik på mobilen så var den stämningen satt <3
Senare på kvällen åkte hon också hem och vi andra droppade av en efter en.
Men det var kortfattat en mycket bra kväll. (Tack alla!)

När jag kom hem var det i stort sett bara kvällsmat och sängen, men jag lyckades konstatera att pappa och jag har den sämsta satiriska humorn ever (Hans Lindström är grejer!)
Jag tänker inte säga mer, utan istället lägger jag upp en av hans kreationer.
Puss!

© Hans Lindström / www.bonton.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0