I pappas verkstad..

Just nu sitter jag i pappas verkstad och gör.. ingenting.
Han hämtade mig för ungefär en timme sedan och vi skulle "bara" städa i verkstaden, eller ja, Pappa, Billy och Jocke skulle göra det. Men ändå blev jag satt på att moppa ett golv som redan var moppat en gång tidigare för att det inte blev riktigt rent. Det roliga var att jag såg inte den inbillade smutsen, det enda som jag torkade bort var mina egna smutsiga fotspår som blev när jag klev ut på det blöta golvet. *suck*

Nu hoppas jag att vi åker och hämtar den där duetten i Hossmo som jag egentligen kom hit för.
Jag ska hjälpa pappa att lasta den på ett släp och transportera den till verkstaden och placera den tillsammans med de andra i samlingen här.

Sen blir det att åka och köpa Pizza och sedan avlida i soffan framför Idol och någon vanlig fredagsfilm på tv.
Jag älskar fredagar.

Ni får en bild från pappas jobbdator bara för att göra inlägget lite mer intressant.
(Det är ett duettvrak som han hittat på blocket.)

duett vrak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0