Eheheheh

Ja, då var man här igen!
Ingen update på sjukt länge. Igen.
I torsdags så var jag med Erica och lunchade på donken, och hon körde mig dit på cykeln medan jag satt där bak och skrek sådär fint som bara jag kan. När vi kom till donken så stötte vi på Victor och Ellen, trevlig liten pratstund fick vi där, sedan när de skulle hem så beställde vi och så satt vi och snackade om allt och inget.
Efter en mycket fin lunch på donken så skjutsade Erica mig än en gång på min ädla springare vid namn Nordstjernan, men vi kom inte så långt innan vi låg dubbelvikta i asgarv utanför coop, lyckat! (y)
Väl hemma så gjorde vi... ingenting? kollade på tv och lite sånt där fint. Bonden som skulle komma med ved kom på fredagen istället. Men vi hade kul ändå! Vid halv nio följde jag Erica till bussen och efter det hände inte så mycket. Tack för en trevlig eftermiddag/kväll Erica! <3

erica
Snygging Erica innan Insparksfesten hos Felicia.
(haha, jag är nog död imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0