Det sägs..

..att kagghundens fina terrorisering mot "simhopparen" fick staggnisterna att stå som fån 
medan de blev gjorda till åtlöje.
K.A.G.G - KROSSA STAGNELIUS! (sagt och gjort!)


Jag kom som sagt hem sent igår, var väl i säng vid halv ett kanske.
Bara för att vara säker på att ingen väckte mig satte jag upp en lapp,
men ingen verkade första budskapet.

Jag sov till 12 i alla fall, mycket najs!

Efter det följde jag med mamma och hämtade Alice som slutade skolan, sedan åkte vi en runda runt Annas Hästshop där Alice fick en vinterjacka och sedan tog de hem en ny hoppsadel på prov.
Själv gick jag och klämde och kände på allt. Dessutom dreglade jag galet mycket när jag såg att Anna hade en Wellington Greenline sadel till salu, och TVÅ Bates Innova sadlar!
Gaaaaaaaaaaaah! *dreglar oceaner*
Provsatt två av dem, och jag ville inte kliva ur Greenlinen!
Men jag har ju ingen häst att köpa sadel till, så det får vara.
Hem och käka.. och..? eh, leka i photoshop.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0