AJJMAFAJRINMALÄJJSA!

Haha, rubriken (Imma firin' my lazer!) <3

Dagen har bestått av skola som har varit mycker bra på alla sätt och vis.
Jag tror att det kanske kan bero på koffeintabletten jag tog i morse (y)
Efter skolan var jag på stan en sväng med Erica och jag köpte en halsduk på BikBok och en mössa och ett linne på ginatricot, så nu blir det ingen mer shopping i veckan!
Blir bilder på det jag shoppat, OCH så vill jag visa en bild på hur mitt hår såg ut igår när jag tog ur bollen som jag hade haft sedan i fredags!
Puss och så vidare!

afro-louise
AFRO!

louise
Dagens skolklädsel (+ Robins halsduk som jag fick ha hela dagen)

halsduk
Min helt underbara halsduk som jag köpte på BikBok (199:-)

mössa!
Mössa på mongolollo, 79:- på ginatricot

tröja
Awesomenessighetigt linne från ginatricot, 129:- <3

Kommentarer
Postat av: Sandra salve

Jag diggar dina inköp :D

2010-10-13 @ 14:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0