Tisdag 14 December

10 Dagar kvar till JULAFTON :D:D:D:D:D

Hehe, nevermind det där lilla rycket.
Idag har jag gått i skolan och det har varit chill.
Massa mysiga esteter på Jenny man kan gosa med :3
Erica följde med hem efter skolan. Vi åt nutellamackor och drack mjölk.
Sedan bytte jag om och efter det åkte vi tillsammans med Jonas & Susanne till Udden.

Jag fick rida Ghost Buster, vilket jag inte gjort på väldigt länge!
Det gick mestadels bra, han blir lite käftig med munnen ibland,
men förutom det och att han inte bjöd framåt ibland så gick det mycket bra.
Fick den där "ahaa!" känslan i galoppen på honom. Trevligt, trevligt.
Hem från Udden, släppa av Erica vid bussen, hem, äta, House, dusch, sova.
Bilderna från idag kommer nästa vecka.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0