Söndag = sovdag.

Jag gick som sagt och lade mig vid fyra på söndagsmorgonen efter vårat lilla lussekattsbak,
och detta resulterade i att jag sov till klockan 16 på eftermiddagen (y)
Riktigt skönt om jag får säga det själv.
Inte riktigt lika skönt att bli väckt av en syster som kastade sig på mig för att jag skulle vakna.
Danne hade gått upp vid tio och sprungit runt och skrikit "ALLAH AKBAAH!" när han sett på
nyheterna om självmordsbombaren i Stockholm. Men när jag kom ner så låg han typ och
sov på soffan. Tittade lite på tv, satt en liten runda vid datorn och sedan packade jag på
fem minuter och åkte sedan till pappa.

Vi åkte runt City Gross, och jag och pappa hade skitroligt!
Hehe, jag tänkte på det själv att det är tur att man inte är "lokalkändis" och blir dokumenterad
av kamerateam, för om vi skulle komma på tv skulle folk tro att vi är helt jävla dumma i huvudet.
För ärligt, hur många står vid köttavdelningen och tittar på hela uppsjön av skinka och utbrister
"BLÖÖÖÖÖÖÖÖHH, SCHIIIIINCKAAAA, BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!" *värsta cp-störda*
Eheheheheh, inte så många tror jag.
Vi gick och sa så till allt vid köttdisken samtidigt som vi typ hoppade på stället och apade oss.

Sedan hem, och jag fick laga mat, så det blev hamburgare.
Parlamentet, duscha, sova.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0