Onsdag & Pepparkakshus!

Idaaaag, har inte så mycket hänt i skolan.
Efter skolan så följde jag med Cilla & Erica till stan.
Käkade lite på Donken och gick en runda på Baronen.
En lite sväng på Indiska satt inte heller fel :3
Åkte bussen hem strax efter klockan sex.
Hem, äta lite, promenera till scouterna.
Väldigt mysigt att man kan se ut till fälten nu,
det stod tre rådjur där, och jag grämde mig för att jag inte hade kameran.
På scouterna skulle vi göra pepparkakshus.
Eller ja, vi skulle montera och dekorera.
Jag, Linn, Mikan och Johan gjorde ett traditionellt.
De andra gjorde typ ett hus som brann ner,
och ett diskotek. Haha!
Vårat lag vann anyways. *yay*

Gick hem med Oscar som för övrigt hade rakat av sig håret helt!
Majjgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad O.O
Haha, inte helt okej alltså.

Mötte rådjuren på hemvägen, denna gången vid kolonilotterna,
och ännu en gång var jag sur att jag inte hade kameran tillgänglig.
Rådjur är typ de finaste vilda djuren som finns!

Langar en googlebild på ett pepparkakshus som liknar vårat lite :)
Puss!

pepparkakshus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0