Mer utav söndagen..

Gick upp vid tio idag, åt frukost och åkte sedan med pappa och Alice direkt
till Melby och lastade två kubik ved, körde hem det, lastade av det och åkte
sedan till verkstaden där vi genast drog fram skotern och började leka.
Pappa körde mig, sedan körde jag honom. Pudersnön bara skvätte överallt!
Haha, efter mycket gasande, sladdar och bredställ så såg pappa mer ut som
en snögubbe än något annat. Han skulle hämnas på mig, men först fick Alice
köra runt med mig lite innan vi bytte så att jag körde henne.
Efter det så körde pappa både mig och Alice samtidigt, och det gick ganska bra!
(Se de knäppa bilderna i inlägget nedan)

Sedan gick vi in och åt och efter det satte vi igång med att rostlaga bilen.
Kapade i trösklarna och bytte ut mot ny plåt och lite sådant, så nu är den fin.
Nästa vecka vi kommer till pappa så ska jag montera ner bilen, maskera och slipa.
Sedan ska den målas och sedan är den nästan klar! :D

Vid halv sex på kvällen åkte vi hem och packade och sedan åkte vi till mamma.

Nu kommer lite bilder från dagens arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0