Klantat mig igen, självklart.

Jag är ju helt jävla blåst emellanåt.
Okej, jag kan skylla på att jag satt uppe till två för att skriva uppsatsen.
Men det är fan inte okej att gå upp klockan sju för att knappt ens hinna
dricka sin frukost och sedan springa till en fullproppad buss som nästan
blev försenad, och när man kommer till skolan är läraren hemma för
att hans fru har fött barn, och uppsatsen vi skulle lämna in idag
MÅSTE vara inlämnad idag. Och roligare blir det ju då när man
kommer till datorn, sätter sig och sedan inser att man glömde skicka
uppsatsen till sin spost så att man inte kan öppna den i skolan.
FAN ALLTSÅ. Att jag alltid ska lyckas med de mest korkade sakerna.

Deadline är idag, så jag funderar på att hoppa multimedian och åka
hem så att jag kan skriva klart uppsatsen innan klockan blir för mycket.

Scouter är det ikväll också, tror jag i alla fall.

Nä, jag blev lite deprimerad (precis som ämnet min uppsats har) och
för att lindra detta satte jag ihop en outfit som jag inte skulle tacka nej till.

Puss på er!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0