Jay Smith - Vinnare Idol 2010!

Ja, som mitt facebookinlägg redan har sagt så vann Jay, och han förtjänade det verkligen!
Jag var helt skakis, no kidding, jag har aldrig varit så nervös för en final i Idol tidigare.
Jay har varit och är min favorit sedan jag började titta på Idol någon gång i mitten av
alltihopa. Och han har vad jag vet inte hängt lös alls..? Helt sjukt bra är han i alla fall!
Minnah var också duktig, och det var ganska svårt att säga vem som skulle vinna, men
man visste också att Jay har haft majoriteten av Svenska folkets röster under hela Idol,
så det var ju ändå inte helt oväntat att han skulle ta hem det en gång för alla.
Grattis till honom ännu en gång!

bild från www.aftonbladet.sebild från www.aftonbladet.sebild från www.aftonbladet.sebild från www.aftonbladet.se
Foton: http://www.aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0