Har skaffat mig en maskot!



Det här är min maskot som jag gjorde i Adobe Illustrator CS3 :D
Dock vet jag inte vad han ska heta. Kom med förslag!

Dagen har so far varit ganska bra.
Sovmorgon, men bara lite.
Och givetvis missade jag bussen.
Tur att mamma var så himla snäll och körde in mig
så att jag kom i tid ändå! :* <3

Simmade 60 längder (1500 meter) i simhallen på ca en timme.
Bastade, duschade, bytte om och allt det där.

Satt halvt medvetslös i matsalen och åt som i koma.
Gick och köpte cola och gick sedan till multimedian där jag befinner mig nu.
Colan har inte riktigt kickat in ännu, det kommer väl lagom till ljudlektionen sedan.

Sitter och lyssnar på Robyn på Spotify och är inne på facebook, busigt.
Ska ta tag i mitt Illustrator jobb nu då, och vara lite duktig.
Fast.. nä.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0