Fredag at last!

Fredag, härliga fredag!

Var i skolan mellan 12.45 och 14.15, sedan blev jag hämtad av farfar som redan
hade varit och hämtat Alice på funkabo, och sedan åkte vi till Hansa City för att
shoppa julklappar (aka. kläder). Vi gick runt i cirka två timmar och jag fick med
mig en varmtröja från Cubus och två par jeans från Ginatricot :)
Sedan smet vi in på City Gross en sväng och köpte inslagspapper och tejp.

Farfar släppte av oss hemma i Tegelviken och vi började genast att slå in
julklapparna innan pappa kom hem. Vilket vi hann med god marginal.
Pappa kom hem med pizza och vi gosade ner oss i soffan och kollade på Robinson.
Härlig fredag, riktigt mysigt!
Kom i säng ganska sent, men vad gör det när det är helg framför en? ;)

Lite bildbrist från veckan, så jag bjuder på en bild från sommaren 2009.
© Louise Jonasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0