Blixtfotografering på en torsdag

Hej hopp alla klada hestar!

Igår var jag på stan med Erica som jag nämnde igår, och köpte några julklappar.
Sedan köpte jag också den härliga gröna koftan som jag lade upp i ett tidigare inlägg.
Jag vill ha massor med pengar, för det finns så mycket snygga kläder!
När jag kom hem sedan blev det Chili con carne och en tripp med fyrhjulsdrift till Aspö.
Där sprang vi runt som små tomtar i snön och mulade varandra och lekte med Tudor.
Sen åkte vi till City Gross och köpte tårtbottnar och ingredienser, pappa ska ha
tårtmästerskap med juniorerna ikväll. Såg massa pojkar som lekte med sina bilar
på IKEA parkeringen och blev lite sugen själv.. Jag vill ha körkort nuuu! ><
Hem, kvällsfika, Ridsport på tv och sedan sängen. Härligt.

Idag är det torsdag och jag cyklade i det underbara vädret till skolan.
Jag frös inte så mycket idag som jag brukar eftersom Alice hittade vantarna jag
fått låna av farmor sedan jag var i Idre i Januari.

Just nu sitter jag på Multimedia lektion... igen.
Vi ska börja lära oss det här med att göra liknande flash filmer.
Men eh, jag har inga idéer..
Första lektionen hade vi foto, det var roligt :D
Vi fick en introduktion till blixtfotografering, och så fick vi ge oss ut och öva!
Jag tycker det gick ganska bra med tanke på att jag inte brukar fotografera med blixt.
Robin fick äran att vara modell vilket han utan problem ställde upp på.
Här kommer några bilder!
(Jag som tagit alla bilderna)


Kommentarer
Postat av: Lölleh

Snygg pojk det där!

2010-12-06 @ 23:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0